آماده‌باش هوانیروز، یگان‌های شمال غرب و شمال شرق برای مواجهه با جبهه هوای جدید

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس ستاد بحران ارتش از آماده‌باش هوانیروز، یگان‌های شمال غرب و شمال شرق برای مواجهه با جبهه هوای جدید خبر داد و گفت: ارتش با در اختیار قرار دادن اردوگاه ساحلی خود جهت اسکان مردم آسیب‌دیده، به کمک‌رسانی خود در استان‌های شمالی ادامه خواهد داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ محمودی، رئیس ستاد بحران ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص ادامه امداد رسانی ارتش به استان‌های شمالی کشور اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در ادامه امداد رسانی به استان‌های آسیب دیده شمالی کشور با تشکیل ستادهای بحران در کنار استانداری‌ها و فرمانداری‌های استان‌های آسیب دیده، کمک رسانی و پشتیبانی خود را مضاعف کرده است.

وی از آماده‌باش هوانیروز، یگان‌های شمال غرب و شمال شرق برای مواجهه با جبهه هوای جدید خبر داد و افزود: در استان گیلان، مرکز چهارم نیروی دریایی ارتش با هماهنگی استان‌ها و به وسیله یک فروند بالگرد به پشتیبانی از روستاهای صعب‌العبور پرداخته است.

رئیس ستاد بحران ارتش در خصوص یگان‌های مستقر در استان‌های شمالی کشور گفت: یگان‌های مستقر در این استان‌ها با خودروهای کرایس کمک دار که از جهت قدرت کششی قدرت بالایی دارند به روستاها اعزام شده‌اند تا  بتوانند با باز کردن معابر، خدمات بهتری را به روستاییان و مردم شریف آسیب دیده ارائه دهند.

وی تشریح کرد: در استان مازندران ارشد آجا، نیروی زمینی ارتش، تیپ 230 نزاجا و فرماندهی عملیاتی قرارگاه لشگر 30 مازندران از تمامی امکانات خود در پادگان‌ها استفاده کردند و با پخت نان شبانه روزی و بسته‌بندی‌های آب آشامیدنی و کنسروهای خوراکی با هماهنگی‌های صورت گرفته در استان، این اقلام را به مردم آسیب دیده رسانده‌اند.

رئیس ستاد بحران در ارتش در پایان گفت: در غرب مازندران به امداد رسانی بیشتری نیاز است که یگان‌های مستقر ارتش در آن منطقه به صورت شبانه روزی در حال برطرف کردن مشکلاتی اعم از آب‌روبی و پاکسازی معابر هستند و با در اختیار قرار دادن اردوگاه ساحلی ارتش جهت اسکان مردم آسیب دیده به کمک رسانی خود در این استان‌ها ادامه خواهند داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا